"Mail gönderebiliyorum, ancak alamıyorum!"

Eposta gönderebiliyor ancak alamıyorsanız, aşağıdaki nedenleri gözden geçirmelisiniz.

  1. Epostalarınızın bir kopyasını sunucuda bırakıyorsanız sunucudaki kotanız dolmuş olabilir.http://www.aso.com.tr/webmail sayfasına gidip, email adresiniz ve şifrenizle giriş yapın. Kotanız doluysa burdaki mailleriniz silin. (Not: Eposta hesabınız POP3 olarak bilgisayarınızda kurulu ise sunucudan mailleri silmeniz bilgisayarınızdan silmez. bilgisayarınızdaki postalarınız aynen kalır). Silme işleminden sonra şu ayarları yapın.
    • E-posta programınızın hesap ayarları bölümüne girin. 
    • Gelişmiş sekmesine gelin ve 
    • İletinin bir koypasını sunucuda bırak ibaresinin altındaki sunucudan sil "20 gün sonra" kutucuğunu işaretleyin. Epostalarınız sunucudan 20 gün sonra silineceği için mail kotanız asla dolmayacak. (POP3 kurulumunda postalarınız bilgisayarınızdan silinmez)

aso ajans iletişim

Bizi Arayın

Daha fazla bilgi ve siparişleriniz için telefonlarımız;

(0212) 222 3801
(0212) 222 1608
(0212) 221 4892

Ulaşım Krokisi

Teklif İsteyin

Bazı ürünlerin özel olarak fiyatlandırılması gerekiyor. Tasarım tipi, üretilecek üründe kullanılacak kağıt ya da diğer materyaller fiyatları değiştirecektir.


Bize Ulaşın
Yorum yazın

Yorum Yazın

Düşünceleriniz bizim için önemlidir. Dana önce bizimle iş yaptıysanız, ürün ve hizmetlerimizle ilgili düşüncelerinizi bizimle paylaşın.


Yorum
 

Takip Edin

Bizi sosyal medyada takip edin. Yeni ürünler, promosyonlar ve tasarım fikirleri işletmenizin tanıtımına katkı sağlar.

Facebook | Twitter | LinkedIn  Google+ | Pinterest  | Instagram