skip to Main Content

E-mail alıcıya tekrar tekrar gidiyor problemi

Outlook Express email programında yazdığınız posta alıcıya tekrar tekrar gidiyorsa “Gönderilmiş Öğeler” veritabanınız 2 GB sınırına ulaşmış demektir. Bu durumda göndermeye çalıştığınız epostalar alıcıya ulaşacak ancak “Giden Kutusundan” “Gönderilmiş Öğeler” klasörüne girmeyecektir. Giden Kutusu’nda kalan postanız alıcıya defalarca gidecektir.

Sonunun çözümü için öncelikle Gönderilmiş öğelerinizi yedeklemeniz gerekiyor.

Outlook Express Klasörünüzde yeni bir klasör açın. örneğin “GönderilmişYEDEK”

Gönderilmiş Öğeler klasörünüzdeki postaları bu klasöre taşıyın.

Şimdi Outlook Express veritabanı yerini öğrenmeniz gerekiyor.

  • Outlook Express programını açın,
  • Araçlar menüsünden Seçenekler’e girin,
  • Bakım > Depo Klasörü butonuna tıklayın.
  • Orada bunulan bağlantıyı kopyalayın.

Bilgisayarınızın ‘Başlat’ menüsünden ‘Çalıştır’ tıklayın ve çıkan boşluğa kopyaladığınız yolu yapıştırıp ‘Enter’ tuşuna basın. Açılan pencerede

  • Gönderilmiş Öğeler.dbx

Veritabanının büyüklüğüne bakın. 2 GB boyutuna ulaşmış ise, bu belgeyi silin. (Daha önce Outlook arayüzünden öğelerinizi yedeklemiş olduğunuz için bir veri kaybı yaşamazsınız.)

Daha sonra outlook Express programını çalıştırın.


Etiketler: Outlook ekspress, express, outlook mail sorunu, posta gönderme problemi, email tekrar gidiyor, eposta tekrar tekrar gönderiliyor, mail gönderemiyorum,

This Post Has 0 Comments

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Back To Top
Ara