skip to Main Content

iPhone “sunucu kimliği doğrulanamıyor” hatası (Resimli Anlatım)

İphone email ayarlarında kurumsal posta kullanıyorsanız, gelen posta ve giden posta sunucuları SSL hatası verebilir. Bu iPhone ekranına “Sunucu Kimliği Doğrulanamıyor” olarak gözükür ve altında da “Ayrıntılar” ve “Vazgeç” butonları olur.

Bu hatayı çözmek için gelen (POP veya IMAP) SSL ve SMTP SSL kapalı olmalıdır.


IOS 14 ve üstü için aşağıdaki 10 maddelik yönergeyi takip ederek SSL’i kapatabilirsiniz.
1- iPhone ana ekrandan “Ayarlar” ikonuna dokunun.
2- “Mail” ikonuna dokunun
3- “Hesaplar”a dokunun ve kendi hesabınıza tıklayın
4- “İleri Düzey”e dokunun
5- “SSL Kullan” kapalı konuma getirin. (Sunucu Portu POP kuruluysa 110, IMAP kurulu ise 143 olmalıdır)
iPhone sunucu kimliği doğrulanamıyor hatası

7- Üst soldaki “Hesaplar”a dokunun
8- Giden Posta Sunucusu “SMTP”ye dokunun
9- Kurumsal sunucunuza dokunun. Örn. “mail.sirketadiniz.com”
10- “SSL Kullan” butonunu kapatın. (Görüntü aşağıdadır)

iPhone sunucu kimliği doğrulanamıyor hatası

etiketler: iphone mail hatası, sunucu kimliği doğrulanamıyor hatası, ssl hatası

 

 

This Post Has One Comment

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Back To Top
Ara